Close

Lyricsation

Home Ads

اغنية اللي يمشي عادي ليريكساشن

 

اغنية اللي يمشي عادي ليريكساشن



اللي عاشوا فخيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا فالدوامه تاهوا مع السلامهواللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا انه الجراح بتسيب علامهاللي يمشي يمشي عاديمش هنزعل يوم عليهواللي باقي علينا اهلاحضننا ده اولى بيفوق دماغنا مكانه عاليوفعيونا هنداريهماحنا عشنا لناس باعوناف النهايه خدنا ايهالنوايا تبان فشده ومين هيرضي يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيهاه صحيح الناس معادن والمثل بيقول تحرص بس مبنعملش بي

ليريكساشن ننشر لكم اغنية اللي يمشي عادي , جميع الحقوق محفوظه